Педагоги опановують освітню платформу – «Мій клас»
... обмін інформацією та інтеракціями між його учасниками - педагогами та учнями, учнями між собою чи з електронними засобами навчання - відбувається не у реальному часі. Електронні ресурси, що використовуються для підтримки асинхронного навчання, включають у себе електронну пошту, соціальні мережі, електронні носії, інтернет-форуми, вікі, блоги, дистанційні платформи та хмароорієнтоване середовище від Google тощо.
Задля більш ефективного здійснення дистанційного навчання 15 жовтня 2020 року педагоги ліцею опановували роботу ще на одній освітній платформі – «Мій клас». Викладачі та майстри в/н вчилися створювати свої предмети, розміщувати навчальний текстовий та наочний матеріал, створювати інтерактивні завдання.